ACTIVITEITEN

Fotoalbum vernieuwd. Zie onder

Bowlsvaria 2019
De jaarlijks weerkerende BowlsVaria wordt komend jaar gehouden op woensdag 2 januari. Dé gelegenheid om met 'aanhang' -onder het genot van een drankje en hapje elkaar alle goeds en een plezierig nieuw bowlsjaar toe te wensen. We beginnen om 9.00 uur in het sportcafé met 'koffie en wat lekkers'. Vanaf 9.30 - ca11.30 uur spelen we de bowlsvaria, waarbij hindernissen op de matten zijn aangebracht, en halverwege nog een kop koffie. Daarna staat er een goed verzorgde lunch voor ons klaar.
Partners zijn ook van harte welkom. Wel even aanmelden op het bord in de zaal.

Klootschieten
Op dinsdag 28 augustus 2018
Verzamelen om 13.15u. bij het Buursermeertje (op eigen gelegenheid)
Met twee goed gevulde bolderkarren trekken we door het fraaie Buurserzand. (€ 5,=/p.p.)
Aan het eind van de middag is er een keuze-menu bij restaurant Captain Jack. (e.r.15€)
 Mis deze mooiste en gezelligste middag van het jaar niet en geef je op bij Janny Jansen!

Jeu de Boules
Op de baan van l'Equipe, vóór de bowlsgreen, speelden we op donderdag 5 juli het Franse spel 'Petanque', oftewel Jeu de Boules. Na de prijsuitreiking stond er een origineel warm en koud Italiaans buffet voor ons klaar. Delizioso!
Lees het verslag Jeu de Boules 2018 van Mieke. Bekijk de foto's van Dick Fotoalbum

Fietstocht
Er was een mooie nieuwe route uitgezet door Benno en Annelies om op donderdag 31 mei vanaf de Roombeek te gaan fietsen.
Maar helaas, door de extreme weersomstandigheden op die dag, moest deze activiteit worden afgelast. Het heerlijke eten bij steakhouse restaurant El Gaucho aan de Zuiderhagen lieten we ons desondanks wel lekker smaken.

Bowling
De gezellige bowling bij Starballs (Diekmanterrein) werd dit jaar gehouden op donderdag 29 maart. Aanvang 15.30 uur.
We hadden zes volautomatische banen waarop we twee uren speelden en streden om de mooie felbegeerde prijzen.
Na de prijsuitreiking was er een zeer goed verzorgd warm- en koud buffet. Prijs voor dit alles € 22,= per persoon.
Excursie RTV-Oost
We vertrokken dinsdag 20 februari om 9.00 uur met 25 personen in eigen vervoer vanaf de Pathmoshal naar de studio in Hengelo. Onder het genot van koffie/thee werden we welkom geheten door mevr. Scholte, de gastvrouw, die ons ook een zeer professionele rondleiding bezorgde, uitmondend in een heuse TV-talkshow met autocue door onze eigen bowlsleden. Ook konden we een live-uitzending van Radio-Oost bijwonen met een schakelmoment naar de nieuwsdienst. Heel interessant en erg leerzaam.
Het uitgebreide lunchbuffet (warm/koud) bij van der Valk, na afloop, is zeker voor herhaling vatbaar.  Chapeau A.C./RTV-Oost.
(foto'tjes volgen nog. Heb jij ook een leuk (mobiel)shotje gemaakt? stuur het ff door naar de webmaster pls.)
   Afbeelding invoegen    Afbeelding invoegen    Afbeelding invoegen

Bowlsvaria 2018
De jaarlijks weerkerende bowlsvaria werd dit jaar gehouden op woensdag 3 januari. Dé gelegenheid om met 'aanhang' -onder het genot van een drankje en hapje- elkaar alle goeds en een plezierig nieuw bowlsjaar toe te wensen. We begonnen om 9.00 uur in het sportcafé met 'koffie en wat lekkers'. Vanaf 9.30 - 12.00 uur speelden we de bowlsvaria, waarbij hindernissen op de matten zijn aangebracht, en halverwege nog een kop koffie. Daarna stond er een goed verzorgde lunch voor ons klaar.
     Afbeelding invoegen         Afbeelding invoegen        Afbeelding invoegen

=============================================

Klootschieten op donderdag 24 augustus

Vertrek om 13.15 uur bij het Buursermeertje (eigen gelegenheid)
Aan het eind van de middag was er een keuze-menu bij rest. Winkelman.

Het Fotoalbum uit Ria's reportage en het verslag van Tonny

25-jarig Jubileumfeest Informatie
op Vrijdag 8 september 2017 om 14.00 precies. Inloop vanaf 13.45 uur.
bij de Buitenbaan E.B.V. Geessinkweg 148a
Programma: Afwisselend, voor elk wat wils
Eindtijd: 22.30 uur verslag

Donderdag 29 juni 2017 gingen we weer
Afbeelding invoegen Fietsen Afbeelding invoegen
Het vertrek was om 10.30 uur vanaf de Pathmoshal
Aan het einde van de middag naar restaurant "El Gaucho" aan de Zuiderhagen
Ook de  niet-meefietsers waren van harte welkom bij het eten.
Afbeelding invoegen  Afbeelding invoegen  Afbeelding invoegen

Bowling: Dinsdagmiddag 4 april 2017
Afbeelding invoegen
Bij Starballs (Diekmanterrein). 2 uren bowling en aansluitend een warm en koud buffet.
Aanvang 15.30u. verslag  fotoimpressie fotoalbum

Bowlsvaria 2017
De jaarlijks weerkerende bowlsvaria werd dit jaar gehouden op woensdag 4 januari 1917. Dé gelegenheid om met 'aanhang' -onder het genot van een drankje en hapje- elkaar alle goeds en een plezierig nieuw bowlsjaar toe te wensen. We begonnen
's morgens om 9.00 uur in het sportcafé met 'koffie en wat lekkers'. Vanaf 9.30 - 12.00 uur speelden we de bowlsvaria.
Daarna stond er een lunch voor ons klaar. fotoalbum

-------------------------------------------------------------------------------------------

Klootschieten donderdag 1 september 2016
Het was verzamelen bij het Buursermeertje om 13.15 uur
Aan het eind van de middag gebruikten we een 'keuze-menu' bij restaurant Captain-Jack.

Donderdag 30 Juni 2016 was er weer

F I E T S E N
onder leiding van Wim en Mieke Hendriks

Niet mee geweest? Jammer hoor,

lees het verslag maar eens of bekijk meerdere foto's

Bowling 2016
De bowlingmiddag werd dit jaar gehouden op donderdag 24 maart bij Starballs (Diekmanterrein).
Mieke schreef het verslag en de foto's van Dick staan in het fotoalbum

Seniorenbeurs in de Diekmanhal - Enschede

Ook dit jaar waren wij weer aanwezig op 25 april. Deze beurs wordt tweejaarlijks gehouden en richt zich al sinds 1995 op 55-plussers, bedoeld om te informeren over wonen, zorg, welzijn, werk en vrije tijd in de ruimste zin van het woord. Bovendien worden er demonstraties gehouden op het gebied van sport, ontspanning, mode en persoonlijke verzorging. Of het nog nieuwe leden heeft opgeleverd moeten we nog even afwachten. Er was in ieder geval wel veel belangstelling, getuige de mooie foto's van Wim Hendriks.